Tokio Hotel beroende OCH shoppingrunda!

Vet ni vad? NI ÄR VÄLDIGT DÅLIGA PÅ ATT KOMMENTERA! Men eftersom Tokio Hotel och shopping verkar dra till sig besökare tänkte jag skriva om det.

Igår tillbringade jag minst 3 timmar till att se på Tokio hotel intervjuer. Det var mycker roligt. Så här i efterhand undrar jag vad jag fick ut av det? jovisst, jag vet tex att Bill skolkade på franska lektionerna, att han och Tom hade IG i musik och att hela bandet fick dåliga betyg i skolan bara för att de såg ut på ett alldeles eget sätt.

Idag var jag och min väninna (nahhahhaha, älskar ordet väninna ^^) inne i storstaden. Blandannat på Souk, punktshop (Där jag köpte en brosh med TH märket på :P)  Carlings och...Få se... Just ja, vi var inne i Gallerian. Jag köpte ett par vita typ ''halva'' handskar med svarta stjärnor på. Att de är halva, menas med att de bara har hål för tummen och för resten av fingrarna ^^.

Tja, kul var det i alla fall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback