Sorg över Tokio Hotel och stukad handled!

För att ta den lite roliga (förlåt Jessica) nyheten först. Så ska jag bara säga att det inte är jag som stukat handleden, utan min kompis Jessica. Ja, det är väl inte så kul. Fast om man tänker på att hon stukade den i sömnen!
*hoho* Vad gör du i sömnen egentligen Jess??????????

Så, till den tråkiga nyheten. Mina känslor för Tokio Hotel har förändrats. Jag tror det åtminstone. Jag har plötsligt på något konstigt sätt, kunnat lyssna på anda band och artister än dem. Har förälskelsen tagit slut?
Som bara en vanlig förälskelse. Nej. Detta får inte vara sant. Dock älskar jag fortfarande Bill Kaulitz av hela mitt hjärta och känner mig därför lite som en hycklare!!!!!!!!!!!!!

VAD SKA JAG GÖRA FÖR ATT FÅ TILLBAKA  MIN KÄRLEK TILL TOKIO HOTEL?!!!!!!


Kommer jag dumpa dessa underbara människor???!!!


Men fortsätta älska den här snygga jäkeln som en hycklare?


TROTS DETTA! (det här måste vara en lögn! PHOTOSHOP ELLER NÅT!)

Kommentarer
Postat av: Lene

Så var det för mig oxå för ett tag sen. Jag trodde att jag hade slutat älska dom, men efteråt så började jag tycka om dom ännu mer. Det är ungefär som att gå runt i cirklar och därför vet jag att jag aldrig kommer att sluta älska dem, särskillt Bill för att han är så söt och jag älskar hans röst så mycket att jag skulle kunna dö.

2007-10-28 @ 10:34:55
Postat av: Anna

Jag har en jätte kul nyhet! Bill är singel och har varit sedan två år tillbaka (':!! Givetvis dejtar han säkert, det kan man ju knappast hindra nån från (ÄVEN FALL MAN VILL ;O!)

2007-11-03 @ 23:14:31
Postat av: Sötsakbloggen

utifrån mina kunskaper i tyska så kan jag lugna ner dig, bredvid bilden står att det är dubbelgångare.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback