SNYGGINGAAAAR!

Nahaha, nu ska jag som vanligt babbla Tokio Hotel.
SNYGGA SOM FAN.

Eftersom jag fått lite requests och tips om vad Bill gillar ska jag skriva lite om honom. (IGEN, NOTHING CAN STOP ME)

Han älskar att spela pingis, vilket han spelar alltid innan en konsert. Han är runt 1,80 lång. Favoritfärg är röd och orange. Favvoämnen är filosofi,  bild, etik och tyska. Hatämnena är matte och fysik. (samma här, så vi passar ju ihop bra som fan :P) Han fyller år den 1 september, och är nu 18 år. Alltså är han född 1989.
Han har en bror som heter Tom (mohahaha, det visste ni redan tror jag :P) han är 10 min äldre.

SÄG TILL OM DET ÄR NÅGOT JAG MISSAT, looolsi.






(OMG, THIS CANT BE TOM! *faints* Tomwiii???)

Bill et tom kaulitz les plus beaux garcons du monde : Bill qui ma degouté
(BILL?! *snyft* Får inte vara du, :'()

Kommentarer
Postat av: Kristin

Haha bilden på tom å bruden är int äkta. Man ser lång väg att den är dåligt photoshopad ;p (dock är det ju ingen hemlighet att tom har många tjejer men x) Den på bill kan jag inte se.

Postat av: Kristin

och BTW så hade Bill inga favoritämnen i skolan ;p Jag tror att han är 183 lång och ett tillägg på favofärg är svart (;

2007-10-13 @ 23:19:02
URL: http://missonly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback