3 Månader med Tokio Hotel!

Den 1 augusti hände något stort.
En flicka läste Kamrat posten, hon läste ett inslag om ett band vid namn Tokio Hotel. En affisch fanns med.

Den 3 augusti sätter sig flickan framför youtube och lyssnar på Tokio Hotel för första gången.
Sedan den dagen är hon  fast.

Den flickan är jag!
Nu är det så att den 3 november kommer jag att fira 3 månader av att vara besatt av Tokio Hotel. Någon som har några ideér om hur jag kan fira detta?
Jag är stark icke drickare så säg inte att jag ska fira med skumpa eller någon annan skit, för det tänker jag inte göra.
Nog för att min kärlek till TH har minskats, men den kanske kommer tillbaka?
:'/


Kommentarer
Postat av: Lene

Jag har redan varit ett TH fan sen juni och jag drogs i djupare mer och mer och vet inte riktigt därför vilket datum som är månadsdatumet. Så jag firar varje dag genom att lyssna och kolla på dem. Idag skrev jag till dem. Du kan ju alltid fira genom att skriva till dem, har nog inga mer förslag. Det är bra att du säger nej till alkohol och sånt där skit.

2007-10-30 @ 18:15:33
Postat av: Solvind

Lene!
Skrev du till dem?!
Kan du (om du någonsin ser detta) ge mig den adressen, hade den förrut men sedan crashade datorn och det var där jag hade adressen.
:(

Postat av: Lene

Ja, det gjorde jag. Du kan få deras adress genom att maila till mig. Typiskt att datorn crashade, det var ungefär lika för mig, men jag hade adressen på ett enskilt papper som tur. Precis nåra dager före Bill och Tom fyllde år hade jag bestämt att jag skulle skriva till dem och gratulera dem. Men så funkade inte datorn längre.

2007-11-02 @ 10:14:34
Postat av: Lene

Förresten, mitt e-mail är [email protected]. Glömde å säga den, det är så typiskt mig.

2007-11-02 @ 10:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback