Första skoldagen!(och så självklart Tokio hotel...)

Idag var det den första skoldagen! 8:an! Fatta! *panikslagen*. De flesta såg helt lika dana ut...äh, vem ljuger jag för! Det var nästan ingen som såg likadan ut! minst 5 pers har färgat håret, *suckar* tänk om jag fick göa det en dag... Fast, jag ska inte färga håret eftersom Bill gillar blondiner ^ ^
Vi var på tekniska museet, och såg på robotar typ...skumt var det i alla fall. Vi ska göra robotar i höst! Värsta tävlingen! Den som är bäst kommer till VM i tokyo! (vinner nordens tävling typ :P)

Idag hittade jag lite info om Bill kaulitz, om det är fel får ni skriva vad som är fel och så rättar jag till det!

Namn: Bill kaulitz.
Ålder: 18 år. (tio minuter yngre än Tom Kaulitz)
Född: 1989 1 september.
Favoritämnen: bild etik och tyska.
Hatämnen: Matte och fysik
Längd: 1.80
vikt (denna är jag inte sådär jättesäker på fick reda på dne av en kompis): 50-60 kg.

Så, det var allt!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja jag kan ju säga att jag såg att han var tio minuter äldre på en sida men tror det är som du säger och så tror jag att han "bara" är 178 cm lång :P
och bild tycker han om ;)

Postat av: vilmis.blogg.se

Han är 180 cm, hans favvofärg är orange. Och han väger 53 kilo :D ÄLSKA !!! <3

2007-09-14 @ 19:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback