Dikt och tokio hotel...(oväntat va :P)

Mina naglar

Mina naglars färg, ändrar sig från dag till dag.
Beroende på vilket humör jag är på.

Har nog testat det mesta.

Idag är mina naglar svarta.



Den dikten skrev jag idag.
På en sida som heter Poeter.se om ni är nyfikna på vad jag mer har skrivit så sök på suicide :P på medlemmar.


*gaaah!* pratade nyss med en tjej som CHATTAT med Tom och Bill Kaulitz! *dör* JAG MÅSTE VETA MER! *galen*
image9(btw, mitt brev till dessa går inte så bra, nån som har några ideér om hur man INTE låter som ett gale fan om man nu är det...?)

Kommentarer
Postat av: Felicia

O MY GOD!!! Asså Bill Kaulitz äger allt och alla! han e as snygg, as cool och allt! Skall snart till Tyskland till samma stad där dom bor!

2007-08-30 @ 21:34:35
Postat av: isa

du, jag har oxo chattat m tom i tokio hotel, bill kaulitz och tom kaulitz är grymt chysta, om du addar mej på msn och skickar ett meil så jag kan se om du e att lita på så kan du få den, okay?

2007-10-20 @ 21:47:44
Postat av: Solvind

Hej isa!
JAAAAAA!
Jag går att lita på *nickar och lovar* Ge mig din msn så skickar jag ett mejl på momangen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback